~längesedan~

Shiiiiiiiit det var faan inte igår jag skrev blogg.. har inte orkat lixom :/
Har hänt endel men vet ej om jag pallar skriva lixom..
Kan skriva att min mammas mosters man har dött :( Tänker på dej Morgan..
sen har jag fått en eeh ny moster eller nu vad man ska säga hmmf.. har träffat henne för första gången nu men eeeh känns inte som en moster men vem vet kanske blir annat sen vad vet jag lixom!?
Vart på massa hockey.. eeeh hmmf hänt endel men inget jag tänker skriva om.. Både kul saker o inte kanske hmmf vad fasen vet jag gjort e gjort..
O nu då 147 mil bort.
Jajaj.
Min kusin Emma fick bebis den 6 december ialla fall en liten Leo så satans söt o go.
Träffade på Igor på Maxi o så fick kontakt med honom igen träffades en gång till.
Men aah han kommer alltid vara speciell för mej <3
Samuel saknar dej som faaan :( tänker på dej massa <3 hoppas du kommer ut snart men du åker la in lika fort igen som du kommer ut *sucka* att du bara orkar FAAN ta tag i ditt liv.. :( vet inte så lätt...
Vet ej vad jag ska skriva nu juh : (
Dom som betyder mest e mina 3 små kusinbarn Cassandra, Natalie & Leo <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0