~jag vet ej~

Hej hopp!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva *sucka*

Vet inte ens hur jag mår just nu.. känner mej jaa jag vet inte vad.. Igår kväll kände allt jobbigt.. Fick fram mina gamla brev från min ena kusin som satt på behandlingshem, brorsan satt inne, o Daniel.. o så av Fredrik.. då kom det hur många tårar som hellst... även en bild på han :( så underbart vacker.. min alldeles egna "hobbyneger" synd det ej fick bli så Fredrik.. att du valde den vägen du valde.. men men jag visste hur dåligt du mådde :( o vet att du har det bra där du e nu.. men du e hur jävla saknad som hellst kommer sakna dej resten av livet tills vi ses igen..

Lyssnar just nu på Atle & Ruben - Knark.. efter den så kommer Atle - Är du en ängel.. underbar musik.. o sen kommer Baso så klart <3 den BÄSTA av ALLA!

Hur många tankar kan man ha i skallen egentligen?!

Det är en jävla bra fråga egentligen.

Tänker många gånger då brorsan satt inne tss när vi kom till Kalskoga så kom jag på att jag hade glömt mitt legg o då kommer man juh inte in där.. o det var mitt i sommaren då det bara var sommarvikarier o dom hade man aldrig träffat innan gaaah.. så jag skulle ej få komma in sa dom men så kom en av dom kvunliga plitarna som vi hade träffat innan o då frågae dom henne hur dom skulle göra så tittade hon bara på dom o sa: Men det ser la ni att det e Patriks lilla syster.. så jag kom då in utan problem haha det e bra o vara lik honom ibland.. =)

Mjoooo mååånga tankar som sagt var.

I tisdags så var min älskade kusin o hennes två döttrar här Cassandra & Natalie här det var lika mysigt som alltid =) vi var o plockade jordgubbar o gjorde jordgubbstårta för brorsan fyllde år o den vart meeega goooooooood iiiiih =)

Mamma hade tagit upp barnpoolen så baren badade o busade en massa hihi.

Det är sååå underbart när Cassandra & Natalie är här <3 men blir så tomt när dom åker hem =(

O Fredrik har juh dragit till Norge o jobba jag vet inte riktigt hur jag känenr för det egentligen *sucka* visst det e tråkigt men det kanske var det somn var meningen?
Meningen att vi skulle gå åt varsitt håll?
Har fortfarande min älskade Mirandanalle som jag fick av han den sitter på min sänggrej.. det e den underbaraste present jag någonsin fått.

Men tänker mycket på Fredrik när jag ser den så det blir lite jobbigt.

Det känns konstigt på ett sätt att inte prata med han längre.. Vi har juh tillbringat ett exantal timmar i fonen då vi inte har träffats :S

Men i slutet visste jag inte ens vart jag hade honom jag har aldrig tvekat på han innan men aah :( allt kändes ba så satans jävla jobbigt..

Jag har ALLTID litat på dej.

Du är en av dom få som jag faan litar på.

Men men nu e det juh som du e nu e du i Norge o jobbar bota 4-6 månader vi sa det ska vara slut o sen får vi se hur det blir sen men hmmf jaja jag säger inget men tror det e helt slut i alla fall men men.

Har jag fel?

Jaaa inte faan vet jag?!

Vet ingenting just nu.

Har ej hört av dej på 2 dagar nu har skickat ett sms men inte fått någe tillbaka o jag tänker inte skicka en massa o inte få någe svar.

Men aah du har la ej tid.

Sebbes film ligger fortfarande kvar nere hos dej hehe den som jag alltid glömde men men tor inte ens han har frågat efter den eller jag tror det var hans ialla fall =)

Vet ej om jag orkar skriva mera nu men men.

Tack Bolti.


Kommentarer
Postat av: Roger

Allt löser sig vännen... ;) Kramas

2009-07-03 @ 13:31:48
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0